Ładuję...

kolumber.pl


ryzako

Aktywność użytkownika

  1. 11 czerwca

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:56)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:56)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:56)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:50)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:49)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:49)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:48)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:47)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:47)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:47)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:47)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:46)

    ryzako dał plusa na zdjęcie
    (07:44)

    ryzako dał plusa na komentarz do zdjęcia przylazł i się gapi na moje żaby... (07:25)

  2. 09 czerwca

    ryzako dał plusa na komentarz do zdjęcia Niemcy (02:25)

  3. 08 czerwca

    ryzako dodał komentarz do podróży Rezerwat Ptasi Raj jesienią (17:38)

tu byłem

  • tu byłem
  • tu mieszkam
  • tu chcę jechać

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Komentarze

  1. pt.janicki (10.12.2013 22:18) 0 + -
    Ryszardzie!

    Pod zdjęciem -

    http://kolumber.pl/photos/show/480363

    - wspominałeś, że zamierzasz robić jakieś eksperymenty z kabaczkami i cukiniami. Chętnie byśmy się zapoznali z wynikami tych eksperymentów ... :-) ... !

    Pozdrawiam -

    Piotrek
  2. a_evermind (09.06.2012 11:37) +1 + -
    Piękne zdjęcia zasługują na plusy. Czasem żal, że można dać tylko jednego + ..
    :-)
  3. pt.janicki (07.06.2012 11:29) +1 + -
    ......dawno temu w liceum, na polskim, omawialiśmy tekst któregoś z tzw. futurystów - nie pamiętam nazwiska - o tym, że "...ryczący automobil jest piękniejszy od "Nike z Samotraki"..."
    ...nic nie ujmując rzeźbom bogiń też bym się skłaniał do twierdzenia, że samoloty potrafią być od nich bardziej zajmujące, nawet od tych ze skrzydłami ... :-) ...
  4. pt.janicki (04.06.2012 21:23) +1 + -
    ...efektowny powrót do Kolumbera tym "Juambo Jetem" i to z takimi pasażerami!...
    ...no i oczywiście cieszę się także z Twojej wizyty nad "Okrąglicą" ... :-) ... !
  5. pt.janicki (25.05.2012 20:56) 0 + -
    ...Ryszardzie, 5 kwietnia sygnalizowałeś "bycie u siebie", to może i do Kolumbera warto zajrzeć ... :-) ... !
  6. treize (23.04.2012 17:49) 0 + -
    Wzajemnie dziękuję :)
  7. ryzako (05.04.2012 21:40) +1 + -
    Dziękuję Piotrze.
    Sporo było tego dobrego...imieniny po urodzinach i w sumie 4 dni świętowania. Dziś już doszedłem 'do siebie"...
  8. pt.janicki (03.04.2012 20:58) +1 + -
    Ryszardzie, dużo dobrego na imieniny!
    ...jeśli to dzisiaj ... :-) ...
  9. pt.janicki (29.03.2012 15:50) +1 + -
    ...Ryszardzie, lokal, jeden z wielu, w "Manufakturze" obszernym był i kawa też nie najgorsza! Zmieściłbyś się bez ochyby...
    ...a i o tematy do konwersacji też byśmy nie musieli się martwić ... :-) ...
  10. voyager747 (24.01.2012 20:04) 0 + -
    dzięki
  11. czarmir1 (21.01.2012 23:06) +1 + -
    Dzięki za plusy na Dominikanę i czekam na Twoją Majorkę :-).
  12. pt.janicki (19.01.2012 19:55) +1 + -
    Ryszardzie, ale jeśli by przyjąć "trzynastkowy" podział roku na miesiące, to wtedy każdy rok byłby uważany za przynoszący pecha ... : -) ... ?
  13. aniachal (19.01.2012 19:28) 0 + -
    dzieki za wizytę ;o)
  14. wormsworld (12.01.2012 21:42) 0 + -
    dziękuję za wizytę i plusiki:)
  15. pt.janicki (05.01.2012 18:10) +1 + -
    Ryszardzie, Twoje zaproszenie sprawiło mi satysfakcję! Dzięki!
    ...na marginesie - odniesienie stopnia naszej znajomości do zażyłości między łysymi końmi w moim przypadku jest jak najbardziej na miejscu ... :-) ...
    ...a i przeciwko wypiciu piwa nic nie mam!
  16. anna.wujec (02.01.2012 16:55) 0 + -
    Ponownie dziękuję za Nową Zelandię.
  17. s.wawelski (25.12.2011 5:30) 0 + -
    Rysku, dziekuje Ci za pamiec i zyczeczenia. Ja tez ze swej strony zycze Ci wesolych i pogodnych Swiat oraz ciekawych zjawisk do podrozniczych i astronomicznych zdjec w Nowym Roku :-)
  18. ryzako (24.12.2011 23:15) 0 + -
    Dziékuje. Ja tez zycze Wesolych Swiát spedzonych w milej i radosnej atmosferze oraz by sie wszystko spelnilo w Nowym Roku o czymkolwiek tylko marzysz...pozdrawiam.
  19. lmichorowski (24.12.2011 0:24) 0 + -
    Wszystkiego najlepszego! Radości, pogody ducha i rodzinnego ciepła na Święta i wielu jasnych, słonecznych dni w Nowym 2012 Roku! Pozdrawiam serdecznie.
  20. czarmir1 (23.12.2011 21:39) 0 + -
    Niech się spełnią Bożonarodzeniowe życzenia,
    te trudne i łatwe do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i małe,
    mówione głośno lub niemówione wcale.
  21. mj1945 (23.12.2011 19:19) 0 + -
    Zdrowych , wesołych , pełnych rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia
    oraz powodzenia w realizacji wszelkich planów w 2012 roku. Marek
  22. iwonka55h (23.12.2011 9:40) 0 + -
    Zdrowych, pogodnych Świąt Bożego Narodzenia
    i
    Wspaniałego Nowego Roku
    spełniającego
    małe i duże marzenia,
    pełnego optymizmu, wiary,
    szczęścia i powodzenia
    życzy
    Iwona
  23. irena2005n (22.12.2011 12:40) 0 + -
    ..ponownie dziękuję za wspólny lot nad Europą...
  24. voyager747 (21.12.2011 12:56) 0 + -
    dzięki
  25. s.wawelski (19.12.2011 6:50) +1 + -
    Dzieki za mile slowa :-) I skoro tak, to zapraszam Cie na nastepne wspolne podroze :-)
  26. lmichorowski (18.12.2011 21:22) +1 + -
    Dziękuję za odwiedzenie Kwidzyna i zostawione tam plusy. Pozdrawiam.
  27. s.wawelski (17.12.2011 23:43) +1 + -
    Ciesze sie, ze podobaly Ci sie moje zdjecia z Arizony :-)
  28. irena2005n (15.12.2011 14:31) +1 + -
    ...cieszę się...że odwiedziłeś moje Skandynawskie ścieżki ...pozdrawiam serdecznie....
  29. czerwony_arbuz (15.12.2011 7:41) +1 + -
    Serdecznie dziękuję za odwiedziny:)
    Pozdrawiam.
  30. mj1945 (14.12.2011 17:37) +1 + -
    dziękuję za wizytę i plusy-pozdrawiam
  31. irena2005n (12.12.2011 11:41) +1 + -
    ...bardzo dziękuję za ponowną wizytę na Nordkappie...
  32. anna.wujec (11.12.2011 20:13) +1 + -
    Ciesze się, że Nowa Zelandia moimi oczami spodobała się.
  33. irena2005n (09.12.2011 14:19) +1 + -
    ..bardzo dziękuję za wizytę na Nordkappie...
  34. s.wawelski (07.12.2011 5:46) +1 + -
    Milo mi, ze odwiedziles moja Amazonie :-)
  35. voyager747 (06.12.2011 13:08) +1 + -
    dzięki
  36. slawannka (01.12.2011 8:26) +1 + -
    Ryszardzie, jak miło, że zawitałeś na Sycylię, mam nadzieję, że nie tylko fotki, ale też literki przeczytałeś, i wracaj, bo tam nie sposób nie wracać! A na "jedziemy" zapraszam na stałe :)
  37. ryzako (30.11.2011 0:15) 0 + -
    dokładnie tyle samo, co Twój: ry(szard).zako(wiecki)...tyle ,że bez kropki w środku :-)
  38. pt.janicki (29.11.2011 23:07) +1 + -
    ...tak myślałem, że Twój login coś z ryzykiem ma wspólnego ... :-) ...
  39. voyager747 (29.11.2011 21:39) +1 + -
    dzięki
  40. siuniek (29.11.2011 16:00) +1 + -
    dzięki za weneckie plusy :)
  41. renata-1 (27.11.2011 21:13) +1 + -
    dzięki jeszcze raz, a podróż na wschód polecam, nie tylko do Tallina
  42. renata-1 (25.11.2011 21:17) +1 + -
    dziękuję za wizytę w mojej galeryjce
  43. babalena (24.11.2011 19:11) +1 + -
    Dzięki za odwiedziny i plusy
  44. lmichorowski (19.11.2011 14:39) +1 + -
    Dziękuję za spacer po pięknej gdańskiej Starówce, plusy i cenne komentarze. Pozdrawiam.
  45. babalena (16.11.2011 21:50) +1 + -
    Dzięki za odwiedziny i plusy
  46. irena2005n (15.11.2011 10:16) +1 + -
    ...dzięki za wspólny lot nad Europą...
  47. slawannka (14.11.2011 15:23) +1 + -
    Witaj, napisałeś: "Na szczyt Etny (do wysokości ok. 3000m) dotarliśmy specjalnie przystosowanymi do tego samochodami terenowymi. Koszt nie jest mały bo 50 Euro od osoby. "

    OK, ale uściślij, bo ja to muszę wiedzieć dokładnie :) - skąd jechały te samochody?
    Ja jechałam z wyprawą firmy Etna Experience, całodniowa wycieczka z centrum Catanii - zakończona również w centrum Catanii - z wulkanologiem kosztuje 59 euro, w tym jest piknik, czyli jedzonko, zejście do grot, Monti Sartorius, wąwóz Velle del Bove i na dokładkę Wąwóz Alcantara. Jedno, czego mi w tym zabrakło, to właśnie te dymiące kratery, ciepła lawa, wyziewy itp. Bo my widzieliśmy troszkę inną część Etny, piękną, ciekawą, no ale właśnie tego mi brak.
    I kiedy ludzie mnie pytają jak jechać na Etnę, brak mi właśnie dokładnych informacji na temat takiego wejścia jak Twój.
    A więc - po kolei, jak to było, zaczynając od Catanii? Autobus czy samochód? Potem kolejka (ile?) i potem te terenowki za 50 euro na osobę? Czy jakoś inaczej?
  48. (10.11.2011 19:56) +1 + -
    Dziękuję za filozoficzne komentarze, miłą rozmowę i docenienie podróży. Pozdrawiam :)
  49. mj1945 (10.11.2011 15:43) +1 + -
    dziękuję za jesienne plusy
  50. aniachal (09.11.2011 22:14) +1 + -
    dziękuję.... i zapraszam ;o)