Ładuję...

kolumber.pl


czerwony_arbuz

Aktywność użytkownika

  1. 27 maja

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:03)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:03)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:03)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:03)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:02)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:02)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:02)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:02)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:02)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:02)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:01)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:01)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:01)

    czerwony_arbuz dała plusa na podróż Bardejów i zimowa wiosna (23:01)

    czerwony_arbuz dała plusa na podróż Sycylia (23:00)

    czerwony_arbuz dała plusa na zdjęcie
    (23:00)

tu byłem

  • tu byłem
  • tu mieszkam
  • tu chcę jechać

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Komentarze

  1. alefur (28.05.2016 11:32) 0 + -
    Dziękuję za wiosenno - zimowy Bardejów :)
  2. lmichorowski (11.03.2016 19:42) 0 + -
    Miło mi, Aniu, że spodobały Ci się moje portugalskie kafelki. Pozdrawiam. :)
  3. s.wawelski (04.03.2016 15:53) 0 + -
    Witaj Aniu!

    Rzadku Cie ostatnio widuje na Kolumberze, więc tym bardziej się cieszę, że odwiedziłas mnie :-) Baja California jest ciekawym miejscem do zwiedzania - polecam :-)

    Pozdrowienia :-)
  4. lmichorowski (07.10.2015 22:50) 0 + -
    Dziękuję za wizytę na Azorach i plusiki. Pozdrawiam. :)
  5. renata-1 (23.07.2015 20:37) 0 + -
    dzięki Aniu za wizytę w Iranie
  6. iwonka55h (10.07.2015 9:26) +1 + -
    dzięki za wizytę,
    miło, że zajrzałaś pomimo trudności Kolumberowych,
    pozdrawiam.
  7. g_firlit (08.07.2015 22:21) 0 + -
    Dziękuję za wizytę w nieco chłodniejszych rejonach. Pozdrawiam.
  8. pt.janicki (08.07.2015 18:19) 0 + -
    ...jak to miło, Aniu, znowu wirtualnie Cię spotkać! ... :-) ...
  9. s.wawelski (09.02.2015 21:56) 0 + -
    Witaj Aniu, juz tradycyjnie, w Nowym Roku :-) Ciesze sie, ze Cie widze i milo mi, ze mnie odwiedzilas na Polinezji, gdzie zachodzi słońce :-)

    Zycze Ci wszystkiego dobrego w 2015.
  10. avill (09.02.2015 20:22) 0 + -
    Aniu, bardzo mi miło, dziękuję :)
  11. pt.janicki (09.02.2015 19:01) 0 + -
    ...długo Cię, Aniu, nie było! Miło, że jesteś ... :-) ...
  12. marger22 (10.04.2014 8:25) +1 + -
    Dziękuję za spacer po raju... Słowackim Raju. Pozdrawiam
  13. gość (31.03.2014 13:05) +1 + -
    Aniu , :)
  14. hooltayka (07.02.2014 12:46) +1 + -
    Miło Aniu,że wpadłaś do Bangkoku-)
  15. renata-1 (17.01.2014 19:41) +1 + -
    Aniu dziękuję za kirgiski spacerek
  16. hooltayka (17.01.2014 2:10) +1 + -
    Dzięki Aniu za wizytę w Tajlandii.
    Pozdrawiam-)
  17. s.wawelski (16.01.2014 19:52) +1 + -
    Witaj Aniu w Nowym Roku! Ciesze sie bardzo, ze odbylas razem ze mna wedrowke do Źródeł Trzech Religii.

    Zycze Ci wszelkiej pomyslnosci i dalekich podrozy w Nowym Roku :-)
  18. pt.janicki (12.12.2013 21:46) +1 + -
    ... uśmiecham się, Aniu, na wspomnienie wirtualnego spaceru w Twoim towarzystwie po Brukseli ... :-) ...
  19. eli_ko (06.11.2013 15:52) +1 + -
    dziękuję za odwiedziny i wszystkie plusiki dla mojego Bornholmu :)
  20. pt.janicki (05.11.2013 19:46) +1 + -
    Aniu, dzięki za odwiedziny! Niestety, nie mogę odpowiedzieć na Twoje komentarze pod zdjęciami, o których dostałem powiadomienie na skrzynkę. Po próbie otwarcia zdjęcia Kolumber informuje mnie: "Brak zdjęcia". Co więcej, z informacji przy awatarze wynika, że na moim profilu jest 145 zdjęć mniej niż było jeszcze dzisiaj, około południa. Zniknęły wraz z "dorobkiem" punktowym. Mniejsza o punkty, ale komentarzy bardzo szkoda. W końcu każdy z nich, to "chwila czasu" spędzona na rozmowie z którymś z sympatycznych kolumberowiczów.

    Oczywiście powiadomię operatora naszego serwisu, a ten wpis umieszczam na profilu każdego uczestnika, który zechciał dzisiaj od południa odwiedzić mój profil. Z podziękowaniem ... :-) ...
  21. renata-1 (05.11.2013 19:39) +1 + -
    Aniu podziękowania ze stepu
  22. hooltayka (05.11.2013 5:26) +1 + -
    Aniu,dziękuję za wizytę w egzotycznym Iranie.
    Serdecznie pozdrawiam-)
  23. voyager747 (03.10.2013 20:52) +1 + -
    dzięki
  24. g_firlit (03.10.2013 13:21) +1 + -
    Dzięki za wizytę nad Gardą. Oby się w końcu udało wybrać, bo warto.
  25. hooltayka (20.09.2013 15:09) +1 + -
    Miło mi,że zajrzałaś na Jawę.
    Pozdrawiam-)
  26. s.wawelski (06.09.2013 17:19) +1 + -
    Aniu, bardzo sie ciesze, ze wrocilas na poprawiny do Afryki... Ponoc jak ktos raz jej skosztuje, to za jej smakiem zawsze tesknic bedzie... :-)
  27. s.wawelski (14.08.2013 15:16) +1 + -
    Aniu bardzo mi milo, ze odbylas ze mna podroz po bezkresach Afryki Poludniowej...
  28. pt.janicki (13.08.2013 11:27) +1 + -
    Aniu, nie najlepszy, a nawet zły humor, ma to do siebie, że w lepszy, a nawet znakomity może się zmienić. Im szybciej, tym lepiej ... :-) ... !
  29. pt.janicki (26.07.2013 18:39) +1 + -
    Wszystkiego najlepszego na imieniny, Aniu ... ::-) ... !
  30. mj1945 (12.07.2013 8:48) +1 + -
    Dziękuję za plusy dla zdjęć z makowego pola.
  31. lmichorowski (11.07.2013 23:39) +1 + -
    Dziękuję za wirtualny udział w zlocie "Pod Dębami". Pozdrawiam.
  32. orchid84 (29.06.2013 0:27) +1 + -
    Dziekuje za wizyte w Veneto :-)
  33. mj1945 (26.06.2013 9:13) +1 + -
    dziękuję za wizytę w Chłopach
  34. pt.janicki (26.06.2013 0:15) +1 + -
    ...ale trafiłaś, Aniu, na październikowe temperatury w czerwcu, przynajmniej jeśli chodzi o Łódź, spacerując po "październikowej Brukseli"! Z podziękowaniem za ten spacer ... :-) ...
  35. voyager747 (25.06.2013 23:35) +1 + -
    dzięki
  36. mj1945 (19.06.2013 12:05) +1 + -
    Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny.
  37. gość (15.06.2013 0:14) +1 + -
    Dziękuję za Donegal i plusy :)
  38. mj1945 (13.06.2013 10:22) +1 + -
    Dziękuję za spacerek po plaży.
  39. pan_hons (13.06.2013 1:37) +1 + -
    Dziękuję bardzo za wizytę i wszystkie plusy do mej ostatniej już publikacji z Czarnogóry, a mianowicie ze Starego Baru:) Miło mi że tu zawitałaś oraz zapoznałaś się z tym miejscem oraz szerzej z Czarnogórą:) Pozdrawiam!
  40. mj1945 (11.06.2013 8:55) +1 + -
    Dziękuję za odwiedziny.
  41. lmichorowski (11.06.2013 0:13) +1 + -
    Aniu, dziękuję za wirtualny udział w zlocie Kolumberowiczów i oddane nań plusiki. Pozdrawiam.
  42. gość (06.06.2013 8:48) +1 + -
    Dzieki serdeczne za wizytę wna mojej Kubie!!!! Pozdrawiam serdecznie
  43. pan_hons (04.06.2013 22:48) +1 + -
    Dziękuję bardzo za wizytę w Budwie i przy Świętym Stefanie, czyli na czarnogórskiej riwierze:) Miło mi, że zagościłaś tam, bo to znane Tobie rejony:) Polecam, jak znajdziesz czas i chęci, obejrzeć moje pozostałe galerie zdjęć z Czarnogóry, których kilka już wrzuciłem:) Pozdrawiam!
    P.S. Do Twojej Andaluzji zaraz wstąpię:)
  44. s.wawelski (04.06.2013 22:16) +1 + -
    Aniu, dziekuje Ci za mile slowa :-) Ja pewnie mialem ciut wiecej czasu aby sie odpowiednio ustawic i przymierzyc :-))
  45. aniachal (04.06.2013 16:39) +1 + -
    Piękna Andaluzja Aniu. Dziękuję za wizytę na Malcie ;)
  46. freemarti (27.05.2013 20:46) +1 + -
    Dziękuję za ponowną wizytę na Teneryfie :)
  47. pan_hons (27.05.2013 18:47) +1 + -
    Dziękuję Aniu za wizytę w Cetinje w Czarnogórze:) Pozdrawiam!
  48. g_firlit (27.05.2013 14:48) +1 + -
    Dziękuję za wizytę na Polesiu. Pozdrawiam.
  49. freemarti (25.05.2013 14:13) +1 + -
    dziękuję za wizytę
  50. hooltayka (17.05.2013 13:01) +1 + -
    Dzięki za wizytę w Australii-)