Ładuję...

kolumber.pl


Komentarze użytkownika kazikss

  1. kazikss
    kazikss (14.08.2009 15:59) +1 + -
    Normalnie jak w "Doktorze Zywago" ["ze łazami w oczach..."] tyle ze temperatury inne :), fajny wyjazd i ladne zdjecia.
  2. kazikss
    kazikss (13.08.2009 10:51) +2 + -
    zajebisty avatar :).
  3. kazikss
    kazikss (13.08.2009 8:48) 0 + -
    dzieki za plusy na wycieczce po Wkrze:) pozdrawiam
  4. kazikss
    kazikss (13.08.2009 8:46) +1 + -
    Przeczytałem swoje opisy jeszcze raz i aż sam się złapałem za głowę ile zrobiłem błędów ortograficznych :) i literówek. Postarałem się o drobne poprawki.
  5. kazikss
    kazikss (12.08.2009 19:31) +4 + -
    nie to akurat jest kurczak:)
  6. kazikss
    kazikss (12.08.2009 18:48) +3 + -
    no wlasnie nie spiewal, wpadl nam do domku (chyba jeszcze uczyl sie fruwac) i sie poobijal (potwornie sie przestraszyl) dlatego moglem zrobic to zdjecie bo chyba byl jeszcze w szoku, siedzial i sie patrzyl
  7. kazikss
    kazikss (10.08.2009 12:29) +1 + -
    Naprawde fajne masz zdjęcia z Łazienek (zazdroszcze spokoju, ja jak ide na spacer z żoną to mi zdjęć nie pozwala robić:)
  8. kazikss
    kazikss (24.07.2009 15:22) +2 + -
    Wygląda na to że 7-niebie jest troche zimno:)
  9. kazikss
    kazikss (24.07.2009 15:20) +1 + -
    Ale kwiaty
  10. kazikss
    kazikss (24.07.2009 15:19) +1 + -
    Fajne cienie chmur widać na zdjęciach