Ładuję...

kolumber.pl


dzundzula

moje podróże

  • Nie ma podróży o wybranych kryteriach

tu byłem

  • tu byłem
  • tu mieszkam
  • tu chcę jechać

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Komentarze

  1. jolrop
    jolrop (31.01.2014 16:10) 0 + -
    Dziękuję Renato za wizytę i komentarze w Maroku. Cudowny kraj. Pozdrawiam.
  2. voyager747
    voyager747 (12.10.2013 20:56) 0 + -
    dzięki, zajrzyj do Londynu, warto
  3. hooltayka (15.09.2013 9:52) 0 + -
    Dziekuję za wizytę w Iranie.
    Serdecznie pozdrawiam-)
  4. voyager747
    voyager747 (22.02.2013 0:48) 0 + -
    dzięki, opisałem pod zdjęciem, jest ciepło
  5. avill
    avill (16.08.2012 21:37) +1 + -
    O tak Portugalia jest piękna, zarówno wybrzeże jak i architektura.
    Mam nadzieję, że ten pobyt w szpitalu to nic poważnego. W każdym razie, dużo zdrowia życzę. Pozdrawiam :)
  6. koziolkipoz
    koziolkipoz (06.08.2012 22:30) 0 + -
    dziekuje za plusiki w Iguazu oraz kilka komentarzy-zapraszam ponownie jak zatesknisz za wielka woda
  7. timu
    timu (28.07.2012 20:16) 0 + -
    Można bardzo tanio zwiedzać świat, wystarczy mieć elastyczne godziny pracy, czekać na promocje i jedziemy :) dzięki za Majorkę :)
  8. slawannka
    slawannka (23.07.2012 22:13) 0 + -
    Dziękuję za to, że wpadłaś na Alicudi, zapraszam na więcej :)
  9. koelka
    koelka (16.02.2012 22:24) 0 + -
    Dziękuję za egipską wizytę:)
  10. tube-roza
    tube-roza (08.02.2012 14:51) 0 + -
    Dziękuję za wspólny spacer , mam nadzieję, że truskawki smakowaly :)
  11. yrec61
    yrec61 (04.02.2012 12:01) 0 + -
    Witam, tak rejs w Egipcie to super sposób na zwiedzanie:)
  12. s.wawelski
    s.wawelski (18.01.2012 17:33) 0 + -
    Renata, dzieki za wizyte i komentarze. Widze, ze najbardziej Ci sie spodobala przechowalnia dla mezow :-)
  13. mapew
    mapew (29.10.2011 18:25) 0 + -
    serdecznie dziekuje Ci za odwiedziny mojej Afryki i mile komentarze :)
  14. koelka
    koelka (12.10.2011 22:42) 0 + -
    Dziękuję za wizytę na Tureckiej Riwierze;)
  15. sagnes80
    sagnes80 (24.09.2011 13:10) 0 + -
    Witaj :) dziękuję za odwiedziny :):):)
  16. 2_koty
    2_koty (24.09.2011 11:56) 0 + -
    Dzięki za wizytę :-)
  17. mj1945
    mj1945 (25.08.2011 23:07) 0 + -
    http://kolumber.pl/g/143240-I%20WYSTAWA%20FOTOGRAFII%20UŻYTKOWNIKÓW%20PORTALU%20KOLUMBER.PL%20W%20KOSZALINIE
  18. sagnes80
    sagnes80 (05.05.2011 20:43) 0 + -
    Renatko dziękuję za plusiki na Tunezję :) latem ubiegłego roku było bezpiecznie, niestety w tym roku po wszelkich zamieszkach w krajach regionu trudno mi się wypowiedzieć w temacie. Myślę że na bieżąco trzeba śledzić temat, pewnie sytuacja szybko wróci do normy, bo kraje takie jak egipt czy tunezja żyją z turystyki :) pozdrawiam!
  19. aniachal
    aniachal (25.03.2011 20:08) 0 + -
    dziękuję za towarzystwo w marokańskich wspomnieniach...;o) życzę spełnienia marzeń ;o)
  20. aniachal
    aniachal (17.03.2011 19:21) 0 + -
    dziękuję za odwiedziny, tęsknię do Tunezji znów, tyle jeszcze tam do zobaczenia.... Dougga...
  21. lmichorowski
    lmichorowski (25.02.2011 11:20) 0 + -
    Dziękuję za wizytę na moich stronach. Pozdrawiam.
  22. emno
    emno (31.01.2011 13:52) 0 + -
    dziękuję za wizytę w Andaluzji :) pozdrawiam
  23. s.wawelski
    s.wawelski (28.01.2011 16:26) 0 + -
    Ciesze sie, ze Ci sie podoba :-)
  24. s.wawelski
    s.wawelski (25.01.2011 19:02) 0 + -
    Renata, miło mi, że mnie odwiedziłaś :-)
  25. asta_77
    asta_77 (11.01.2011 21:29) 0 + -
    Dzięki za wizytę ;)
  26. bartek_sleczka
    bartek_sleczka (04.01.2011 21:25) 0 + -
    Dzięki za wizytę.
    Pzdr/bARtek
  27. mapew
    mapew (13.12.2010 19:11) 0 + -
    serdecznie dziekuje za odwiedziny
  28. avill
    avill (06.12.2010 21:24) 0 + -
    Dzięki :)
  29. kornomaniac11
    kornomaniac11 (02.12.2010 19:38) 0 + -
    dzięki za wizyte na karaibskiej wyspie St.Martin i miłe komentarze do zdjęć. Mam nadzieje, że naładowały trochę słoneczną i pozytywną energią. Pozdrawiam
  30. zfiesz
    zfiesz (01.12.2010 0:57) 0 + -
    bardzo dziękuję za odwiedziny hebrydzkiego końca świata:-)
  31. lmichorowski
    lmichorowski (27.10.2010 18:20) 0 + -
    Dziękuję za odwiedziny w Trójmieście. Zapraszam na inne podróże i czekam też na Twoje relacje i fotki. Pozdrawiam.
  32. bartek_sleczka
    bartek_sleczka (23.10.2010 12:06) 0 + -
    A może jednak pokażesz swoje zdjęcia? Zapraszamy :)
    Pzdr/bARtek
  33. bartek_sleczka
    bartek_sleczka (21.10.2010 22:26) 0 + -
    Dzięki za komentarze, Pzdr/bARtek
  34. s.wawelski
    s.wawelski (19.10.2010 16:30) +1 + -
    No coz, rozczarowania sie zdarzaja nawet w takich uznanych miejscach jak Egipt. A moze wlasnie dlatego, ze Egipt jest tak uznany... Moze spodziewalas nie tego co tam zastalas, moze nie dodarlas tam, gdzie powinnas. Trudno powiedziec. Moja znanjomosc Afryki Polnocnej jest kiepska i poza Marokiem nigdzie indziej nie bylem, wiec nie umiem Ci doradzic z wlasnego doswiadczenia czy Tunezja Cie bardziej wezmie niz Egipt. Mnie sie Maroko bardzo podobalo, ale tez byly tam mankamenty. Wic tylko w tym, ze ja staralem sie skupic na pozytywach :-) Mysl;e, ze jesli Ty postapisz podobnie, to Maroko i Tunezja tez Ci sie spodobaja :-)

    Pokaz nam pare swoich zdjec z Egiptu :-)
  35. s.wawelski
    s.wawelski (04.10.2010 20:46) 0 + -
    Gratuluję i życzę Ci dużo ciekawych wrażeń :-) Daj znać jak wrócisz :-)
  36. s.wawelski
    s.wawelski (30.09.2010 7:38) 0 + -
    Cieszę się, że Ci sie podobają :-)
  37. s.wawelski
    s.wawelski (24.09.2010 16:37) 0 + -
    CaLa przyjemność po mojej stronie. Dziękuję za zaproszenie i jestem dumny, że jestem pierwszy :-))
  38. s.wawelski
    s.wawelski (23.09.2010 16:02) 0 + -
    Dzundzula, witaj na Kolumberze! Twoje podróżnicze marzenia na pewno się spełnią :-) Zapraszam Cie na dłuższą wirtualną podróż po moim Maroku... i nie tylko po po Maroku :-)