Komentarze użytkownika pannamarta

Przejdź do głównej strony użytkownika pannamarta

  1. pannamarta
    pannamarta (02.02.2015 11:05)
    Avill, proszę o informację, jakich podróży dotyczy problem - najlepiej podesłać linki - wtedy sprawdzę wszystko od ręki.
  2. pannamarta
    pannamarta (30.01.2015 8:46)
    Ja wszystkie siedem pierwszych widzę. Tak dla pewności: chodzi o zdjęcia na profilu "Moje zdjęcia"? Bo zarówno te, jak i z podróży naprawdę otwierają mi się. Dopytam jeszcze w IT.
  3. pannamarta
    pannamarta (30.01.2015 8:25)
    Iwono, czy może gdzieś przypadkiem nie usunęłaś zdjęć? Bo tutaj wszystko wydaje się działać bez zastrzeżeń. Ja widzę wszystkie zdjęcia po kliknięciu w miniaturkę.
  4. pannamarta
    pannamarta (23.01.2015 10:02)
    Dobrze, postaram się popchnąć temat i dowiedzieć, o co chodzi.
  5. pannamarta
    pannamarta (23.01.2015 9:09)
    Pani Aniu, wszystko jest z portalem w prządku - nie widzimy u siebie problemów z jego działaniem. Pozdrawiam.
  6. pannamarta
    pannamarta (18.11.2014 10:51)
    Moi drodzy Kolumberowicze, otrzymałam mnóstwo maili za które ogromnie Wszystkim dziękuję. Przepraszam, że tutaj, ale było ich naprawdę dużo - odpisywałabym i odpisywała :) Wasze uwagi są na wagę złota :) Dziękuję za nie i oczywiście za testy :) Nasze IT jeszcze raz przyjrzy się serwisowi i ostatecznie da znać, czy wszystko wróciło do normy :)
  7. pannamarta
    pannamarta (17.11.2014 9:11)
    Drodzy moi, mam do Was ogromną prośbę o wsparcie w testowaniu portalu. Czy wszystko już działa. Bardzo proszę o wszelkie informacje, co już działa, co jeszcze nie działa. Ze swojej strony widzę, że można też odświeżyć stronę główną, co mnie cieszy :) Także zabieram się do pracy, a Was proszę o testy :) Będę Wam ogromnie wdzięczna.
  8. pannamarta
    pannamarta (19.10.2014 18:54)
    Tak, wstępnie już sprawa została zbadana. Powinno być ok, natomiast jeszcze sprawa jest w toku.
  9. pannamarta
    pannamarta (07.10.2014 7:57)
    Swoją drogą zauważyłam pewną ciekawą sytuację :) Kiedy dodaję komentarz coś się blokuje - komentarza nie można dodać. Sprawdziłam dodawanie plusów - one działały. Po nich spróbowałam raz jeszcze dodać komentarz - i zadziałało. Może do momentu rozwiązania sprawy jest to jakieś wyjście... "ewakuacyjne", jeśli zależy komuś na dodaniu komentarza: najpierw plusik, później komentarz :) Nie wiem czy w każdym przypadku to zadziała, ale można spróbować, dopóki nie dostanę odpowiedzi od IT, co się stało.
  10. pannamarta
    pannamarta (07.10.2014 7:52)
    Informacja przekazana informatykom. Trzymajcie proszę kciuki, by udało im się usunąć chochlika.