Komentarze użytkownika kaswaw

Przejdź do głównej strony użytkownika kaswaw

1. kaswaw
    kaswaw (06.11.2012 11:35)
    ma Pan/i racje - to nie Saona a Paradise Island - zmieniłam już. Tak chcieliśmy jechać na Saone, że aż wydawało mi się, że tam byłam:)) Reszta się zgadza, bo wszystko sprawdziłam. Atrakcje mogą różnic się od tych na których akurat Pana/i był/a, bo są różne biura podróży i w różny sposób to organizują:) Nasze malutkie (o którym pisałam) bardzo polecam, bo nie naciągają a za zakup kilku wycieczek na raz jest solidny rabat. Jak Paradise Island w Mel Tour (pan chodzi po plaży i namawia na zakup) coś kosztuje 50-60$ to u tego pana (nie pamiętam nazwy) cena wynosi 25-35$!
  2. kaswaw
    kaswaw (05.08.2010 8:15)
    no tak wiem...mało zdjęć. W wolnym czasie wrzucę więcej. Obiecuje! :)
  3. kaswaw
    kaswaw (05.08.2010 8:13)
    Co do zdjęć...brak czasu, ale obiecuje. Dodam.
  4. kaswaw
    kaswaw (05.08.2010 8:12)
    Po pierwsze Puerto Plata i okolice (szczególnie nasze Cabarete i dalej wzdłuż wybrzeża w stronę Samany), to najtańszy region Dominikany.
    Co do wycieczek. Widzisz, zależy z jakiego miejsca i z jakiego biura podróży wykupujesz wycieczkę. My naprawdę się nachodziliśmy. Np.na plaży pan proponował nam ogromną promocję - 75 USD za Saone. Ale potem w hotelu dowiedzieliśmy o Niemcu, który ma tanie wycieczki. I jeśli kupisz u niego trzy i więcej wycieczek, to daje ci solidną zniżkę na czwartą. Tak wiec za Saone serio zapłaciliśmy u niego 25$. Jak ten pan z plaży dowiedział się ile zapłaciliśmy u Niemca - tylko parsknął pod nosem po ang., że pieprzony Niemiec mu klientów zabiera :)
    Co do taksówek - my jeździliśmy motorkami. Na jednym w dwójkę + pan kierowca. Zawsze za grosze. A tamtejsze busy - to już w ogóle kilka dolarów za dużeee odległości (trzeba się targować). Jak zobaczyliśmy ile płacą miejscowi, powiedzieliśmy, że my możemy dołożyć mu jedynie dolara do interesu.
  5. kaswaw
    kaswaw (18.08.2009 15:52)
    Hemingway napisał tu powieść "Pożegnanie z bronią" !
  6. kaswaw
    kaswaw (18.08.2009 15:50)
    Key West - to wyspa w archipelagu Florida Keys, najbardziej wysunięty na południe punkt kontynentalnych Stanów Zjednoczonych. Obok wysp hawajskich jedna z najbardziej znanych wysp turystyczno-wypoczynkowych w USA. Według legendy, na wyspie ciąży indiańska klątwa, zgodnie z którą, kto raz znajdzie się na wyspie, do końca życia będzie chciał na nią powrócić. I to jest prawda!!
    usunięty
  7. kaswaw
    kaswaw (18.08.2009 15:41)
    7 milowy most
  8. kaswaw
    mam identyczną fotkę:D:D:D
  9. kaswaw
    kaswaw (18.08.2009 15:40)
    widzę, że ten prom często zawija do tego portu:) Dodam też, że woda w poracie jest błękitna choć to zdjęcie tego faktu nie oddaje:)