Otrzymane komentarze dla użytkownika aysha_5, strona 12
Przejdź do głównej strony użytkownika aysha_5
-
myślałem podobnie :))
-
przecież to nie jest czarna Wołga :)
-
chyba bardziej kultowy niż Polonez i wersja wcześniejsza niż MR75
-
z tablicą rejestracyjną Illianois...:)
-
w r. 1980 galon benzyny kosztował u nich niewiele ponad 1$ (1.08-1,12) więc o czym tu mówić...
-
to był bardzo dobry i mocny ciągnik nazywany "saganem". Wyobraźcie sobie jego jednocylindrowy, dwusuwowy silnik o pojemności ponad 10 000 cm3, który można było zasilać niemal każdym dostępnym paliwem: benzyną, spirytusem, naftą, olejem napędowym (najczęściej),a nawet parafiną czy mazutem...
-
i dla mnie rownież...:)
-
ze swoją WSK-175 nie miałem szans. Dogonił, wyprzedził, zatrzymał i wlepił mandat...:)
-
a ja pamiętam, że ciągle się psuła (silnik dolnozaworowy był bardziej zawodny)
-
z namalowaną kratką to chyba "taryfa" :)
-
myślałem podobnie :))
-
przecież to nie jest czarna Wołga :)
-
chyba bardziej kultowy niż Polonez i wersja wcześniejsza niż MR75
-
z tablicą rejestracyjną Illianois...:)
-
w r. 1980 galon benzyny kosztował u nich niewiele ponad 1$ (1.08-1,12) więc o czym tu mówić...
-
to był bardzo dobry i mocny ciągnik nazywany "saganem". Wyobraźcie sobie jego jednocylindrowy, dwusuwowy silnik o pojemności ponad 10 000 cm3, który można było zasilać niemal każdym dostępnym paliwem: benzyną, spirytusem, naftą, olejem napędowym (najczęściej),a nawet parafiną czy mazutem...
-
i dla mnie rownież...:)
-
ze swoją WSK-175 nie miałem szans. Dogonił, wyprzedził, zatrzymał i wlepił mandat...:)
-
a ja pamiętam, że ciągle się psuła (silnik dolnozaworowy był bardziej zawodny)
-
z namalowaną kratką to chyba "taryfa" :)