Otrzymane komentarze dla użytkownika kolumber, strona 4
Przejdź do głównej strony użytkownika kolumber
-
-
Miałem dokładnie to samo Leszku od ponad 10 dni! Ale dziś w końcu dostałem powiadomienia, czyli chyba już została sprawa naprawiona:)
-
Dziękuję za "uzdrowienie" serwisu. Już działa normalnie. Pozdrawiam.
-
Dzień dobry,
Nie wiem co się dzieje z serwisem. Pomimo włączonej opcji powiadamiania, od kilku dni nie otrzymuję informacji o otrzymywanych komentarzach i punktach. Dotyczy to tylko poczty z "Kolumbera", bo inne wiadomości wchodzą na skrzynkę. Byłbym wdzięczny za sprawdzenie.
Pozdrawiam serdecznie
Leszek Michorowski
-
Witaj Natalio,
znalazłam błąd na swojej stronie i proszę o pomoc w jego rozwiązaniu. W mojej podróży "Wyspa Kos- dobre miejsce na krótkie wakacje" brakuje zdjęć, które załączyłam tworząc opis podroży.
Informacja o załączeniu 155 zdjęć widnieje na wizytówce podróży.
Czy ten błąd można naprawić?
pozdrawiam i liczę na odpowiedź
-
jestem nowym użytkownikiem tego portalu. Na razie bardzo mi się podoba, nie ma tu jeszcze moich podróży. Chwila ta jest coraz bliżej. Nie mam dużego doświadczenia na tej stroni ale jak dla mnie jest ok.
Czytając różne wypowiedzi rozumiem że portal przechodzi obecnie duże zmiany.
Życzę nam wszystkim aby ten portal działał jak najlepiej i dawał nam dużo radości i informacji.
Jak rozumiem zmiany idą na lepsze może powoli ale zawsze.
-
Szanowna Pani Natalio!
Parę dni temu próbowałem się skontaktować z Panią wysyłając maila na adres: [email protected] informując o trudnościach w korzystaniu z tak lubianego przez wielu, w tym przez Panią i mnie, serwisu. Nie dostałem żadnej odpowiedzi.
W dalszym ciągu występują te same kłopoty: "taki użytkownik nie istnieje", "nie ma takiego miejsca", "nie ma takiej podróży" itp. Nie muszę mówić, że to bardzo utrudnia, wręcz uniemożliwia momentami nasza zabawę!
Oczywiście doceniam Państwa starania o poprawę szybkości w otwieraniu poszczególnych zdjęć i
"kwitowaniu" oddawanych głosów i dodawaniu komentarzy. Oczywiście w Nowym Roku życzę zadowolenia Państwa i nas wszystkich z usprawniania pracy serwisu! Nie ukrywam, że bardzo na to czekam...
Pozostaję z szacunkiem -
Piotr Janicki
-
nowy serwer lepsza praca gratulujemy zmian. A my podróżnicy dalej w drogę
-
no, no adminie, skrzynka hula, ok; zdrowia i sukcesów:)
-
http://kolumber.pl/m/1776395-Holly%20Beach,%20Louisiana
dodane ;)
-
Miałem dokładnie to samo Leszku od ponad 10 dni! Ale dziś w końcu dostałem powiadomienia, czyli chyba już została sprawa naprawiona:)
-
Dziękuję za "uzdrowienie" serwisu. Już działa normalnie. Pozdrawiam.
-
Dzień dobry,
Nie wiem co się dzieje z serwisem. Pomimo włączonej opcji powiadamiania, od kilku dni nie otrzymuję informacji o otrzymywanych komentarzach i punktach. Dotyczy to tylko poczty z "Kolumbera", bo inne wiadomości wchodzą na skrzynkę. Byłbym wdzięczny za sprawdzenie.
Pozdrawiam serdecznie
Leszek Michorowski -
Witaj Natalio,
znalazłam błąd na swojej stronie i proszę o pomoc w jego rozwiązaniu. W mojej podróży "Wyspa Kos- dobre miejsce na krótkie wakacje" brakuje zdjęć, które załączyłam tworząc opis podroży.
Informacja o załączeniu 155 zdjęć widnieje na wizytówce podróży.
Czy ten błąd można naprawić?
pozdrawiam i liczę na odpowiedź -
jestem nowym użytkownikiem tego portalu. Na razie bardzo mi się podoba, nie ma tu jeszcze moich podróży. Chwila ta jest coraz bliżej. Nie mam dużego doświadczenia na tej stroni ale jak dla mnie jest ok.
Czytając różne wypowiedzi rozumiem że portal przechodzi obecnie duże zmiany.
Życzę nam wszystkim aby ten portal działał jak najlepiej i dawał nam dużo radości i informacji.
Jak rozumiem zmiany idą na lepsze może powoli ale zawsze. -
Szanowna Pani Natalio!
Parę dni temu próbowałem się skontaktować z Panią wysyłając maila na adres: [email protected] informując o trudnościach w korzystaniu z tak lubianego przez wielu, w tym przez Panią i mnie, serwisu. Nie dostałem żadnej odpowiedzi.
W dalszym ciągu występują te same kłopoty: "taki użytkownik nie istnieje", "nie ma takiego miejsca", "nie ma takiej podróży" itp. Nie muszę mówić, że to bardzo utrudnia, wręcz uniemożliwia momentami nasza zabawę!
Oczywiście doceniam Państwa starania o poprawę szybkości w otwieraniu poszczególnych zdjęć i
"kwitowaniu" oddawanych głosów i dodawaniu komentarzy. Oczywiście w Nowym Roku życzę zadowolenia Państwa i nas wszystkich z usprawniania pracy serwisu! Nie ukrywam, że bardzo na to czekam...
Pozostaję z szacunkiem -
Piotr Janicki -
nowy serwer lepsza praca gratulujemy zmian. A my podróżnicy dalej w drogę
-
no, no adminie, skrzynka hula, ok; zdrowia i sukcesów:)
-
http://kolumber.pl/m/1776395-Holly%20Beach,%20Louisiana
dodane ;)
Nie mogłem także otworzyć tych zdjęć, o których pozytywnej ocenie dostałem dziś powiadomienia na skrzynkę. Pojawiała się informacja "brak zdjęcia"
Pozdrawiam serdecznie
Piotr Janicki
ps. tę informacje zamieszczam także na profilu Pani Natalii, operatora serwisu
pj.