Komentarze użytkownika kuniu_ock, strona 458
Przejdź do głównej strony użytkownika kuniu_ock
-
-
Hejka :)
skoro:
imię: Alicja i Andrzej
nazwisko: lub Andrzej i Alicja ;)
to i płeć powinna być: kobieta i mężczyzna ;) względnie: mężczyzna i kobieta ;)
hehe :)
Pozdrówki :)
-
Jeśli ktoś lubi takie rzeczy, to są stronki, na których można wynajdować interesujący statek, pokaże szczegóły co do niego, jego aktualną pozycję, niektóre stronki pokazują statki na mapie świata w czasie rzeczywistym. Fajna sprawa.
-
ten czerwonawy z większym grzebieniem to chyba szef, nawet nogą trzyma tego drugiego
-
kolega z pracy miał takiego kameleona
-
Dorzucę jeszcze, że za tydzień karaibskiego wycieczkowego rejsu ex Gwarkiem trzeba zapłacić 1580 euro/osoba. Więc to zdecydowanie za dużo jak dla mnie, no i bez klimatu. Znaczy sprawa świetna - przepłynąć się największym żaglowcem świata, no ale... ale to WYCIECZKA. A ja tak nie chcę!
-
Piotrze, toż to żadna zagadka.... to Royal Clipper. Powstał w Stoczni Gdańskiej w latach 80-tych jako trójmasztowiec, lecz spółka Polskie Żagle upadła i Gwarek został sprzedany linii Star Clippers. Nowy właściciel zlecił stoczni wydłużenie go o 24 metry i wyposażenie w tradycyjne ożaglowanie. Pozostałe prace wyposażeniowe zostały wykonane w Holandii. Ostatecznie został pięciomasztową fregatą. Jego matką chrzestną została szwedzka królowa Sylwia.
Obecnie Royal Clipper jest okrętem flagowym tych linii i oczkiem w głowie, czemu nawet się nie dziwię. Kursuje on po Morzu Śródziemnym i Karaibskim. Pomieszczenia w wysokim standardzie.
Nie ukrywam, że chętnie bym się nim przepłynął, lecz niestety jest "wypasionym" wycieczkowcem, prawdziwego żeglarskiego życia się na nim nie uświadczy - no chyba że w charakterze załogi (czyli po prostu trzeba mieć farta i dostać tam pracę). A na pływanie wycieczkowe nie mam ochoty ani kasy.
Typ: Luksusowy żaglowiec (pasażerski wycieczkowiec żaglowy)
Główny konstruktor: Zygmunt Choreń
Stocznia: Stocznia Gdańska / Merwede Shipyard
Lata budowy: 1989 - 2000
Wolna burta: 2,70 m
Numer IMO: 8712178
MMSI: 253202000
Sygnał rozpoznawczy: LXRC
Towarzystwo: Det Norske Veritas(? Lloyds Register of Shipping)
Klasa: X 100A1+
-
...a Kuniu zamiast podziwiać, to korzysta z ładnej i ciepłej pogody, myje okno i pierze firanki!
zaczynam odczuwać zbliżającą się wiosnę.
już tylko 70 dni do maja!!! :D
-
w zwykłym paincie też da się to zrobić, tylko trzeba się bardzo postarać.. a na przyszłość - po prostu w aparacie wyłącz datownik. wtedy nie trzeba będzie nic przerabiać :)
-
no to ino to drugie. a teraz.. spierniczam spać, bo niemożebna zamuła mnie złapała. dzisiaj włączę do snu.. dla odmiany - piratów z karaibów (lol)
-
Hejka :)
skoro:
imię: Alicja i Andrzej
nazwisko: lub Andrzej i Alicja ;)
to i płeć powinna być: kobieta i mężczyzna ;) względnie: mężczyzna i kobieta ;)
hehe :)
Pozdrówki :) -
Jeśli ktoś lubi takie rzeczy, to są stronki, na których można wynajdować interesujący statek, pokaże szczegóły co do niego, jego aktualną pozycję, niektóre stronki pokazują statki na mapie świata w czasie rzeczywistym. Fajna sprawa.
-
ten czerwonawy z większym grzebieniem to chyba szef, nawet nogą trzyma tego drugiego
-
kolega z pracy miał takiego kameleona
-
Dorzucę jeszcze, że za tydzień karaibskiego wycieczkowego rejsu ex Gwarkiem trzeba zapłacić 1580 euro/osoba. Więc to zdecydowanie za dużo jak dla mnie, no i bez klimatu. Znaczy sprawa świetna - przepłynąć się największym żaglowcem świata, no ale... ale to WYCIECZKA. A ja tak nie chcę!
-
Piotrze, toż to żadna zagadka.... to Royal Clipper. Powstał w Stoczni Gdańskiej w latach 80-tych jako trójmasztowiec, lecz spółka Polskie Żagle upadła i Gwarek został sprzedany linii Star Clippers. Nowy właściciel zlecił stoczni wydłużenie go o 24 metry i wyposażenie w tradycyjne ożaglowanie. Pozostałe prace wyposażeniowe zostały wykonane w Holandii. Ostatecznie został pięciomasztową fregatą. Jego matką chrzestną została szwedzka królowa Sylwia.
Obecnie Royal Clipper jest okrętem flagowym tych linii i oczkiem w głowie, czemu nawet się nie dziwię. Kursuje on po Morzu Śródziemnym i Karaibskim. Pomieszczenia w wysokim standardzie.
Nie ukrywam, że chętnie bym się nim przepłynął, lecz niestety jest "wypasionym" wycieczkowcem, prawdziwego żeglarskiego życia się na nim nie uświadczy - no chyba że w charakterze załogi (czyli po prostu trzeba mieć farta i dostać tam pracę). A na pływanie wycieczkowe nie mam ochoty ani kasy.
Typ: Luksusowy żaglowiec (pasażerski wycieczkowiec żaglowy)
Główny konstruktor: Zygmunt Choreń
Stocznia: Stocznia Gdańska / Merwede Shipyard
Lata budowy: 1989 - 2000
Wolna burta: 2,70 m
Numer IMO: 8712178
MMSI: 253202000
Sygnał rozpoznawczy: LXRC
Towarzystwo: Det Norske Veritas(? Lloyds Register of Shipping)
Klasa: X 100A1+ -
...a Kuniu zamiast podziwiać, to korzysta z ładnej i ciepłej pogody, myje okno i pierze firanki!
zaczynam odczuwać zbliżającą się wiosnę.
już tylko 70 dni do maja!!! :D -
w zwykłym paincie też da się to zrobić, tylko trzeba się bardzo postarać.. a na przyszłość - po prostu w aparacie wyłącz datownik. wtedy nie trzeba będzie nic przerabiać :)
-
no to ino to drugie. a teraz.. spierniczam spać, bo niemożebna zamuła mnie złapała. dzisiaj włączę do snu.. dla odmiany - piratów z karaibów (lol)
ja to bym jeszcze tę czerwoną w prawo przesunął, tak całkiem z ciekawości ;P
jak to piszą na Joemonster: są cycki - jest okejka :P