Komentarze użytkownika miderska, strona 22

Przejdź do głównej strony użytkownika miderska

  1. miderska
    miderska (14.05.2009 17:35)
    Wieża: Wasza wysokość i pozycja?
    Pilot: Mam 180 cm wzrostu i siedzę z przodu po lewej...
    ;))
  2. miderska
    miderska (14.05.2009 17:34)
    Pilot akurat w tym rejsie wyladowal wyjatkowo twardo, uderzajac samolotem jak mlotem o podloze. Ta linia lotnicza wymagala, aby pierwszy oficer stal w drzwiach i zegnal pasazerów usmiechem i slowami:
    "Dziekujemy za lot liniami XYZ". Ciezko mu bylo patrzec w oczy pasazerów chwile po tym kiepskim ladowaniu, zastanawiajac sie który z gosci wyskoczy z jakims zlosliwym komentarzem. W koncu wszyscy wyszli za wyjatkiem starszej pani, wspierajacej sie na lasce. Powiedziala:
    "Synku, czy moge zadac pytanie?".
    "Alez oczywiscie" odpowiedzial pilot "o co chodzi""
    Starsza pani na to:
    "My wyladowalismy czy zostalismy zestrzeleni?".

    ;))
  3. miderska
    miderska (14.05.2009 17:32)
    Pilot Alitalia, któremu piorun wyłączył pół kokpitu: "Skoro wszystko wysiadło, nic już nie działa, wysokościomierz nic nie pokazuje...."
    Po pięciu minutach nadawania odzywa się pilot innego samolotu: "Zamknij się, umieraj jak mężczyzna..."

    ;))
  4. miderska
    miderska (14.05.2009 17:31)
    wieza (w Stuttgarcie): "Lufthansa 5680, zredukuj do 170 wezlów"
    pilot: "Jak we Frankfurcie. Jest tylko albo 210, albo 170... no, ale my jestesmy elastyczni."
    wieza: "Lufthansa 5680, my tez jestesmy elastyczni. Zredukuj do 173,5 wezla."

    ;))
  5. miderska
    miderska (14.05.2009 17:30)
    Wieża na Monachium II: "LH 8610 pozwolenie na start."
    Pilot (LH 8610): "Ale my jeszcze nie wylądowaliśmy!"
    Wieża: "Dobra, a niby to kto stoi na pasie 26?"
    Pilot (LH 8801): "LH 8801."
    Wieża: "OK, to w takim razie wy macie pozwolenie na start!"

    ;))
  6. miderska
    miderska (14.05.2009 17:27)
    Mechanik z Pan Am 727 czekajac na pozwolenie na start w Monachium, uslyszal co ponizej:
    Lufthansa (po niemiecku): Kontrola, podajcie czas pozwolenia na start.
    Kontrola (po angielsku): Jezeli chcesz odpowiedzi, musisz pytac po angielsku.
    Lufthansa (po angielsku): Jestem Niemcem, w niemieckim samolocie, w Niemczech. Dlaczego mam mówic po angielsku?
    Nierozpoznany glos (z pieknym brytyjskim akcentem): Bo przegraliscie te cholerna wojne!

    ;))
  7. miderska
    miderska (14.05.2009 17:27)
    Po wyladowaniu nowego Boeinga 777 linii United Airlines w jego locie prezentacyjnym, stewardessa wypowiedziala zwyczajowe: "Prosimy o pozostanie na swoich miejscach z zapietymi pasami bezpieczenstwa, az samolot zatrzyma sie, a kapitan wylaczy nakaz zapiecia pasów. Jak nam wiadomo, zadnemu pasazerowi nie udalo sie jeszcze przegonic samolotu w drodze do bramki, wiec naprawde mozecie dac sobie spokój."

    ;))
  8. miderska
    miderska (14.05.2009 17:25)
    kontrola lotów lotniska O'Hare (Chicago): "USA 212, pozwolenie na podejscie do 32 lewy, utrzymaj predkosc 250 wezlów (* ok. 463 km/h)"
    USA212: "Przyjalem. Jak dlugo mam utrzymac te predkosc?"
    kontroler: "Jak potrafisz, to az do rekawa"
    USA212: "No dobra, ale lepiej uprzedz kontrole naziemna"

    ;))
  9. miderska
    miderska (14.05.2009 17:21)
    Wieża: "Cessna N1234, uwaga na turbulencję śladową za UA 737".
    Cessna: "Wieża San Jose, Cessna jest przed 737."
    (dłuższa przerwa)
    Wieża: "UA 737, uwaga na turbulencję śladową za Cessną 172."

    ;))
  10. miderska
    miderska (14.05.2009 17:20)
    nooooo i czy w Polsce nie jest pięknie ?!