Komentarze użytkownika city_hopper, strona 30
Przejdź do głównej strony użytkownika city_hopper
-
No to honor informatyków kolumberowych obroniony ;-) Zmniejszane irfanem z opcją autowysotrzenia po zmniejszeniu :-)
-
Turbopropy (przepraszam za literówkę) samoloty turbosilnikowe (wirniki z łopatami zamiast silników odrzutowych) - np. ATR 72 EuroLOTu czy De Havilland DASH - mają niższy pułap lotu i inaczej schodzą do lądowania - w efekcie widoki często ciekawsze :-)
-
Nie liczy się ilość, ale jakość ;-)
-
To ja napisze w języku Cervantesa - no me gusta ;-)
-
Ale z dużych najfajniejszy jest - z punktu widzenia wygody pasażera - B777 :-) Układ siedzeń w economy 3-3-3, PTV etc. :-)
A ja bardzo lubię turbopompy, bo niżej latają i ładnie kołują nad miastami lądowania :-)
-
Ktoś mi kiedyś napisał, że to zdaje się jest digitalis purpurea - trująca naparstnica...
-
Wszystko jest proste.
@Wizz etc: Maszyny się długo amortyzują (u nas 1np. 10 lat), więc zawsze jest bilansowa i podatkowa strata, ale jest płynność finansowa. Ważne, by przychody były większe, niż wydatki bieżące (bez amortyzacji).
@Lot - Do Lądka lata sporo osób do pracy (i to przeważnie niskopłatnej) oraz turystów. Do i z WAW latają głównie urzędnicy i management ze spółek o rozproszonym akcjonariacie lub państwowych. Oni nie płacą ze swoich pieniędzy za bilet, tylko ze środków pracodawcy / podatników. Do tego wliczają sobie cenę w koszty etc. Więc mogą płacić więcej. A skoro tak, to i bilety są droższe :-/
-
Hvala ;-)
-
Chyba okresowo wysepka ;-)
-
Czynna?
-
No to honor informatyków kolumberowych obroniony ;-) Zmniejszane irfanem z opcją autowysotrzenia po zmniejszeniu :-)
-
Turbopropy (przepraszam za literówkę) samoloty turbosilnikowe (wirniki z łopatami zamiast silników odrzutowych) - np. ATR 72 EuroLOTu czy De Havilland DASH - mają niższy pułap lotu i inaczej schodzą do lądowania - w efekcie widoki często ciekawsze :-)
-
Nie liczy się ilość, ale jakość ;-)
-
To ja napisze w języku Cervantesa - no me gusta ;-)
-
Ale z dużych najfajniejszy jest - z punktu widzenia wygody pasażera - B777 :-) Układ siedzeń w economy 3-3-3, PTV etc. :-)
A ja bardzo lubię turbopompy, bo niżej latają i ładnie kołują nad miastami lądowania :-) -
Ktoś mi kiedyś napisał, że to zdaje się jest digitalis purpurea - trująca naparstnica...
-
Wszystko jest proste.
@Wizz etc: Maszyny się długo amortyzują (u nas 1np. 10 lat), więc zawsze jest bilansowa i podatkowa strata, ale jest płynność finansowa. Ważne, by przychody były większe, niż wydatki bieżące (bez amortyzacji).
@Lot - Do Lądka lata sporo osób do pracy (i to przeważnie niskopłatnej) oraz turystów. Do i z WAW latają głównie urzędnicy i management ze spółek o rozproszonym akcjonariacie lub państwowych. Oni nie płacą ze swoich pieniędzy za bilet, tylko ze środków pracodawcy / podatników. Do tego wliczają sobie cenę w koszty etc. Więc mogą płacić więcej. A skoro tak, to i bilety są droższe :-/ -
Hvala ;-)
-
Chyba okresowo wysepka ;-)
-
Czynna?