Komentarze użytkownika city_hopper, strona 1030
Przejdź do głównej strony użytkownika city_hopper
-
Fajne niebo ;-)
-
Plusik i za zdjęcie i za miejsce. Istotnie Moni Atcadi jest bardzo ciekawym miejscem :-)
-
15:50 MUC LO/LH
-
Ten jest powojenny, chociaż Perret - pionier betonu - zaczynał przed wojną, m.in. w Paryżu/ BTW - śródmieście Hawru - składahące się z takcih obiektów, chociaz mniejszych wpisano na listę światowego Dziedzictwa Kultury Unesco. A w przewodnikach Lonely Planet nazywają je brzydkim betonowym miestem ;-) ze stalinowskim kościołem ;-). U nas w tym czasie Perret był wyklęty za brak ozdobników narodowych i socjalistycznych :-P
-
voyager, może jutro (właściwie to dziś) mnie sfocisz?
-
voyager, zfiesz - thnx :-) Dodam jeszcz ejakies zbliżenie na elementy konstrukcyjne. U Calatravy (i nie tylkko) pełnią one także niewątpliwie funkcję estetyczną (dekoracja to byłoby złe słowo).
-
Platforma budowlane była umieszczona zawsze nad ostatnim poziomem. Najpierw go zbrojono i wylewano a potem dostawiano resztę i platforma szła poziom wyżej ;-). Nie jestem inżynierem, więc sorrki za niefachowe określenia.
-
voyager, zfiesz - thnx :-)
-
Korpus jest skręcony wokół własnej osi i przymocowany do metalowej belki. Budynek wykonywano tez w ciekawej technologii - wylewano poziom za poziomem a 'fabryka' unosiła sie do góry.
-
Calatrava najpierw wykonał rzęźbę pod tym samym tytułem, a potem skandynawscy sponsorzy zaproponowali wzniesienie budynku. Zreszta to już cecha budynków Calatravy (Valencia, dworzec TGV w Lyonie, most w Sevilli, dworzec Oriente w Lizbonie), że można na nie patrzeć jak na rzeźby. Dodam jeszcze inne ujęcie.
-
Fajne niebo ;-)
-
Plusik i za zdjęcie i za miejsce. Istotnie Moni Atcadi jest bardzo ciekawym miejscem :-)
-
15:50 MUC LO/LH
-
Ten jest powojenny, chociaż Perret - pionier betonu - zaczynał przed wojną, m.in. w Paryżu/ BTW - śródmieście Hawru - składahące się z takcih obiektów, chociaz mniejszych wpisano na listę światowego Dziedzictwa Kultury Unesco. A w przewodnikach Lonely Planet nazywają je brzydkim betonowym miestem ;-) ze stalinowskim kościołem ;-). U nas w tym czasie Perret był wyklęty za brak ozdobników narodowych i socjalistycznych :-P
-
voyager, może jutro (właściwie to dziś) mnie sfocisz?
-
voyager, zfiesz - thnx :-) Dodam jeszcz ejakies zbliżenie na elementy konstrukcyjne. U Calatravy (i nie tylkko) pełnią one także niewątpliwie funkcję estetyczną (dekoracja to byłoby złe słowo).
-
Platforma budowlane była umieszczona zawsze nad ostatnim poziomem. Najpierw go zbrojono i wylewano a potem dostawiano resztę i platforma szła poziom wyżej ;-). Nie jestem inżynierem, więc sorrki za niefachowe określenia.
-
voyager, zfiesz - thnx :-)
-
Korpus jest skręcony wokół własnej osi i przymocowany do metalowej belki. Budynek wykonywano tez w ciekawej technologii - wylewano poziom za poziomem a 'fabryka' unosiła sie do góry.
-
Calatrava najpierw wykonał rzęźbę pod tym samym tytułem, a potem skandynawscy sponsorzy zaproponowali wzniesienie budynku. Zreszta to już cecha budynków Calatravy (Valencia, dworzec TGV w Lyonie, most w Sevilli, dworzec Oriente w Lizbonie), że można na nie patrzeć jak na rzeźby. Dodam jeszcze inne ujęcie.