Otrzymane komentarze dla użytkownika skalimonka, strona 59
Przejdź do głównej strony użytkownika skalimonka
-
-
Ikonostas raczej skromny
-
Super, chyba najlepsze zdjęcie w galerii. Z fabułą.
-
Dziw ,że łaciński ,a nie grecki
-
nie sprawdzałaś ? :)
-
różne są układy w zależności od linii
-
Ale 2-4 w B767 to chyba ciasno musi być - leciałem zawsze 2-3-2 ... 2-4-2 to w A330 i A340 a 3-4-3 w B747
-
Anglicy ciągną do Faliraki :)
-
mój pierwszy lot 767, to AMS-NBO i Kenya Airways, w 2002 roku
-
Turbopropy (przepraszam za literówkę) samoloty turbosilnikowe (wirniki z łopatami zamiast silników odrzutowych) - np. ATR 72 EuroLOTu czy De Havilland DASH - mają niższy pułap lotu i inaczej schodzą do lądowania - w efekcie widoki często ciekawsze :-)
-
Ikonostas raczej skromny
-
Super, chyba najlepsze zdjęcie w galerii. Z fabułą.
-
Dziw ,że łaciński ,a nie grecki
-
nie sprawdzałaś ? :)
-
różne są układy w zależności od linii
-
Ale 2-4 w B767 to chyba ciasno musi być - leciałem zawsze 2-3-2 ... 2-4-2 to w A330 i A340 a 3-4-3 w B747
-
Anglicy ciągną do Faliraki :)
-
mój pierwszy lot 767, to AMS-NBO i Kenya Airways, w 2002 roku
-
Turbopropy (przepraszam za literówkę) samoloty turbosilnikowe (wirniki z łopatami zamiast silników odrzutowych) - np. ATR 72 EuroLOTu czy De Havilland DASH - mają niższy pułap lotu i inaczej schodzą do lądowania - w efekcie widoki często ciekawsze :-)
Ilość też ważna.
:)