Otrzymane komentarze dla użytkownika kolumber, strona 131

Przejdź do głównej strony użytkownika kolumber

  1. rebel.girl
    rebel.girl (08.06.2009 12:30)
    impulsywny, niech będzie. chcesz się założyć, jak szybko pozbiera swoje zabawki i pójdzie do innej piaskownicy?

    PS ja jestem bardzo wrażliwa ;)
  2. voyager747
    voyager747 (08.06.2009 12:29)
    czy ja wiem, czy taki chamski, tutaj widziałem już bardziej chamskie odzywki :(((
  3. zfiesz
    zfiesz (08.06.2009 12:18)
    i nie chamski, ale impulsywny... tudzież asertywny;-)
  4. zfiesz
    zfiesz (08.06.2009 12:17)
    jaka wrażliwa ta rebel czasami się robi... fiu fiu:-p
  5. zfiesz
    zfiesz (08.06.2009 12:15)
    oj tam zbyt wiele! zamiast kawkę sączyć, do roboty byście się wzięły! na pamięć się uczyć! w czwartek odpytamy!;-)

    p.s. właśnie sprawdzam swoje skromne zasoby i chyba wszystko gra:-)
  6. kolumber
    kolumber (08.06.2009 12:12)
    Dzięki Sławku.
    Wszystko powinno już być na swoim miejscu, ponieważ jednak ponad 70 tys. zdjęć to zbyt wiele do zapamiętania dla dwóch osób, w przypadku, gdyby czegoś brakowała, informacja od Was będzie nieoceniona.
    pozdrawiamy, Kolumberki
  7. voyager747
    voyager747 (08.06.2009 12:08)
    u mnie już chyba jest ok
  8. kolumber
    kolumber (08.06.2009 11:35)
    Kochani,
    wszystkie zdjęcia powinny być już widoczne, a punkty dodane. Prawdopodobnie baza zwariowała i część zdjęć zmieniła status na "niepublikowane" (dlatego autorzy je widzieli, a goście profilu już nie). Mamy nadzieję, że nikomu niczego nie brakuje, gdyby jednak było inaczej, prosimy o informację na adres [email protected]. Z góry dziękujemy za pomoc i jeszcze raz przepraszamy za kłopot.
    Zespół kolumbera
  9. kolumber
    kolumber (08.06.2009 11:03)
    Dino, naprawiamy. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość.
  10. kolumber
    kolumber (08.06.2009 10:51)
    Drodzy Użytkownicy,
    większość z Was wie już o problemie ze zdjęciami, niestety część z Was problem dotknął osobiście. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, by naprawić błąd, a każdy, kto może mieć jakikolwiek związek ze sprawą został postawiony w stan gotowości. Mamy nadzieję, że naprawianie awarii nie potrwa długo. Bądźcie też pewni, że na pewno tak tego nie zostawimy.
    Przepraszamy.
    zespół serwisu Kolumber.pl