Komentarze
-
może sie popsuł? z dyskusji wynika, że serwisowanie manja raczej pobieżne...
-
Garuda miała 5 DC-10 i ich pierwsze loty to 1976, 77 i 79. Ostatni przestał latać dla Garudy w 2005 roku.
-
wybuch? czy ktoś go skosił?
-
znalazłem jednego takiego klasyka: http://baaa-acro.com/photos/DC-10-Garuda-Fukuoka.jpg :-)
-
To normalnie klasyka już, antyk :))
-
Masz racje, to byl DC-10, nie MD-11.
-
DC-10 masz w opisie, to jeszcze starszy. Jeśli to zdjęcie z lądowania jest z niego, to DC-10, nie ma wingletów, a MD-11 ma :)
-
Może im się uda, MD-11 hm... nieźle, ja nie miałem okazji :)
-
Oni wkładają obecnie duży wysiłek w poprawę standardów i starają się o zdjęcie ciążącego nad nimi zakazu. W ramach modernizacji wycofują m.in. B747, zastępując je A330 i B777. Garuda czeka też na B787. Zamówili też B737-800.
I juz na szczęście całkowicie wycofali ze swej floty MD-11. Ja nim leciałem z Jakarty do Denpasar i to rzeczywiście był troche hardcore... ja np. miałem fotel bez pasa bezpieczeństwa... :) -
Tak mi się wydawało, chyba nigdy nie widziałem 747 Garudy na żywo. Widziałem tylko 737 w Denpasar.
-
Dlatego obecnie nie zobaczysz widoku jak powyższy. Garuda, póki co, ma zakaz latania do UE. Jest na czarnej liście.
-
Garuda miała ostatnio chyba z dwie katastrofy 737 :( Tam ponoć nie najlepiej z serwisowaniem maszyn.
-
No to standard linii bez porownania lepszy. Choc Garuda, szczerze mówiąc, też była dość miłą niespodzianką... No ale byłem nastawiony na najgorsze... :)
-
My lataliśmy z Londynu przez Hongkong Cathay'em.
-
Dokladnie tym samym... Z miedzylądowaniem w Singapurze.
-
To tym lecieliście z Amsterdamu do Jakarty ?
-
piękny :)
-
o coś dla mnie, 747 :)