1. etena
    etena (01.02.2010 19:17)
    Przypomniała mi się moja wędrówka po Suwalszczyźnie... niesamowici są mieszkańcy, bardzo gościnni. Przez pierwsze dwa dni padało non stop, kiedy przechodziliśmy przez wieś, młoda dziewczyna wybiegła na drogę i zaprosiła nas na zupę szczawiową i ciasto drożdżowe:) innym razem nie mieliśmy gdzie rozbić namiotu i bez problemu mogliśmy rozbić się na podwórku, gospodarze również bardzo gościnni, poczęstowali nas obiadem i gorącą herbatą:)
    Wędrowałam tydzień.... ruszyliśmy z Wigier a dotarliśmy do Wiżajn. Widoki na szlakach są cudowne, polecam!:)
  2. zfiesz
    zfiesz (24.01.2010 23:48)
    mnie kiedyś też nie pociągała polska wieś, a później pojechałem na podlasie. i wszystko się zmieniło. po meksyku, to dziś mój ulubiony rejon świata do zwiedzania:-)

a co do krowiej kupy... słyszałem (ba! sam nawet doświadczyłem) że mozna się na takowej poslizgnąć, nawet przewrócic, ale żeby powaliła? to już musi być big kupa!:-p
  3. zfiesz
    zfiesz (17.01.2010 23:57)
    tam jeszcze nie byłem. jeszcze...
  4. zbiggniew
    zbiggniew (17.01.2010 3:22)
    Przez Puńsk przejeżdżaliśmy po drodze do Buraków. Niestety, jakoś tak wyszło że się nie zatrzymaliśmy, a szkoda. Skansen widziałem z daleka. Na pewno jeszcze kiedyś tam wrócimy i nadrobimy zaległości :-)
    lmichorowski (16.01.2010 20:39) +1
    Bardzo fajna podróż, no i oczywiście zdjęcia... Trzy lata temu mieliśmy okazję być w tych malowniczych stronach. Z opisanych przez Ciebie miejsc nie zobaczyliśmy, niestety Wodziłek, ale za to odwiedziliśmy Puńsk (polecam tam skansen litewski oraz restaurację "Sodas", serwującą dania kuchni litewskiej). Myślę, że trzeba będzie jeszcze tam wrócić. Pozdrawiam.
  6. sagnes80
    sagnes80 (16.01.2010 18:11)
    też bardzo lubię ten prawy górny róg :) ciekawa relacja! pozdrawiam!