Ładuję...

kolumber.pl


43 +
2009-08-05

Bali, Indonezja, luty 2007

Opisywane miejsca: Bali
Typ: Album z opisami

Trochę zdjęć z wycieczki na Bali w lutym 2007.

Wycieczka z biura podróży, na miejscu wypożyczyliśmy samochód z kierowcą na jeden dzień. Byliśmy też na jednej wycieczce z biura.

  • Wschód słońca, Bali
  • Bali
  • Bali, wschód słońca
  • Bali, tarasy ryżowe
  • Bali, tarasy ryżowe
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Bali, Pura Taman Ayun
  • Banany, Bali, Indonezja
  • Kakao
  • Salaki
  • Durian
  • Salaki
  • Duriany na drzewku, Bali
  • Kwiatek, Bali
  • Pura Tanah Lot
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Bali
  • Bali, taniec Baronga
  • Bali, tarasy ryżowe
  • Bali, rzeźbiarz
  • Bali, rzeźby
  • Bali, wodospady Git git
  • Bali, ofiary dla demonów
  • Bali, Pura Taman Ayun
  • Pura Taman Ayun
  • Pura Taman Ayun
  • Pura Taman Ayun
  • Pura Taman Ayun
  • Pura Taman Ayun
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Roślinki, Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Bali, małpka
  • Bali, Jackfruit
  • Sanur, Bali
  • Bali, Sanur
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Ogród botaniczny, Bali
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Ogród botaniczny
  • Ogród botaniczny
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Rzeźby z drewna, Ubud
  • Tarasy ryżowe, Bali
  • Bali, ręczne mielenie kawy
  • Pura Tanah Lot, Bali
  • Pura Tanah Lot
  • Bali, Indonezja
  • Bali, poranna ulewa
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Pura Tanah Lot, Bali
  • Pura Tanah Lot, Bali
  • Rzeźby z drewna, Bali
  • Rzeźby z drewna, Bali
  • Bali
  • Bali, małpki
  • Bali, małpka
  • Bali, w świątyni
  • Bali, w świątyni
  • Bali, w świątyni
  • Bali, w świątyni
  • Tarasy ryżowe, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Ubud, muzeum malarstwa
  • Ubud, muzeum malarstwa
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Jezioro Bratan, Bali
  • Jedzonko
  • Sanur, Bali
  • Bali, owoce
  • Sanur, Bali
  • Bali, okolice Tanh Lot
  • Pura Tanah Lot, Bali
  • Tarasy ryżowe, Bali
  • Tarasy ryżowe, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Pura Taman Ayun
  • Bali, wschód słońca
  • Startujemy z Denpasar
  • Bali, Sanur
  • Tarasy ryżowe, Bali
  • Pura Taman Ayun
  • Pole ryżowe, Bali
  • Start z Denpasar
  • Start z Denpasar
  • Bali, wschód słońca
  • Bali, Sanur
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Nasi goreng, Bali
  • Bali, Sanur
  • Bali, widok na wulkan Batur
  • Bali, jezioro Bratan
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Sanur, Bali
  • Bali, Sanur
  • Sanur, Bali
  • Bali,tablica informacyjna
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Ogrody przy świątyni
  • Bali, Indonezja
  • Taman Ayun, Bali
  • Bali, wjazd do ogrodu botanicznego
  • Bali, wschód słońca 2
  • Pura Ulun Danu Bratan, Bali, Indonezja
  • Bali,Indonezja
  • Bali,Indonezja
  • Bali,Indonezja
  • Bali,Indonezja
  • Bali,Indonezja
  • Bali,Indonezja
  • Bali,Indonezja
  • Bali,Indonezja
  • Bali,Indonezja
  • Bali,Indonezja
  • Pura Tanah Lot
  • Pura Ulun Danu Bratan
  • Bali,Indonezja
  • Bali, Indonezja
  • Bali
  • Bali
  • Bali
  • Bali
  • Bali
  • Pura Tanah Lot
  • Bali
  • Bali

Zaloguj się, aby skomentować tę podróż

Komentarze

  1. voyager747
    voyager747 (19.01.2016 0:52) 0 + -
    To staroć, skany, zdjęcia z małpki, więc jakość denna, ale miejsce fajne, dzięki
  2. koniczyna (18.01.2016 21:59) +1 + -
    Co niektóre zdjęcia są cudownej urody!
    Z przyjemnością podreptalam po indonezyjskiej ziemi.
    Pozdrowionka przesyłam.
  3. voyager747
    voyager747 (21.06.2014 12:12) 0 + -
    dzięki, zdjęcia nie są dobre, ale to dawno było, słabe aparaty i obróbka też taka sobie
  4. jacek11111
    jacek11111 (21.06.2014 12:11) +1 + -
    Pieknie się wraca w znane miejsca,super zdjęcia,pozdrawiam
  5. snickers1958
    snickers1958 (05.02.2014 17:50) +1 + -
    ...dzięki...
  6. voyager747
    voyager747 (05.02.2014 17:08) +1 + -
    oj nie wiem, na pewno polecam
  7. snickers1958
    snickers1958 (05.02.2014 13:38) +1 + -
    Fantastyczne miejsce na wypoczynek, woda, zielone i błękit nieba wystarczy by naładować akumulatory. Podróż fantastycznie oczywiście przedstawiona tylko kiedy ja tam pojadę? Dziękuję i pozdrawiam.
  8. voyager747
    voyager747 (01.05.2013 16:42) +1 + -
    zdecydowanie polecam, jeśli będziesz miał okazję, dzięki
  9. pan_hons
    pan_hons (01.05.2013 14:29) +1 + -
    Jak na małpkę, to całkiem fajne fotki wyszły:) Z przyjemnością obejrzałem Twoją galerię zdjęć:) Bali to na pewno piękna wyspa i warta odwiedzenia, mam nadzieję, że kiedyś tam zawitam:) Pozdrawiam!
  10. voyager747
    voyager747 (28.03.2013 22:01) 0 + -
    my nie polecieliśmy tam plażować, byliśmy tylko tydzień, to i czasu za bardzo nie było na plażowanie :)
  11. atamanek
    atamanek (28.03.2013 21:58) +1 + -
    A ja sie pozwole nie zgodzic z Markiem :) Na Lomboku sa ladne plaze, w Kuta, czy Selong Belanag (dzieki za polecenie), ale ladniejsze sa dalej na wschod Indonezji, czyli polecam okolice Flores :) Zgadzam sie natomiast z Markiem w kwestii balijskich plaz, Bali, to nie plaze :)
  12. voyager747
    voyager747 (28.03.2013 16:55) 0 + -
    mieliśmy samochód z kierowcą na jeden dzień
  13. marek55 (28.03.2013 14:43) +1 + -
    Jesli komukolwiek moglbym polecic, to prosze zapamietajcie: Nigdy i pod zadnym pozorem nie zostawajcie na Bali na wypoczenk przy plazy! Bali ma wiele przeuroczych miejsc do zwiedzania, ale plaza ( jesli nie macie czasu na jakies dalsze) to bez porownania ciekawsza bedzie na Lombok.
    Sanur jest fajne na jeden dzien, ale tez nie caly . Gdybys jeszcze kiedys jechal w tym kierunku - polecam wypozyczenie auta. To pozwoli Ci zwiedzic naprawde cudne miejsca na tej wyspie .
  14. voyager747
    voyager747 (06.03.2013 0:48) +1 + -
    dzięki, na pewno warto odwiedzić
  15. hooltayka (06.03.2013 0:48) +1 + -
    Piekna wyspa.
    Mnie zauroczyła.
    Miło było sobie przypomniec.
    Pozdarwiam-)
  16. voyager747
    voyager747 (22.01.2013 13:10) 0 + -
    dzięki za odwiedziny
  17. anianasadach
    anianasadach (22.01.2013 11:19) +1 + -
    To piękne miejsce na ziemi ale najbardziej oczarowały mnie tarasy pól ryżowych :)
  18. voyager747
    voyager747 (06.01.2013 21:28) +1 + -
    dzięki, szkoda że nie miałem lepszego aparatu nie miałem, ale to dawno było
  19. adamp54
    adamp54 (04.01.2013 7:07) +2 + -
    Fajnie się wspominało Bali z Twoimi fotkami. Ja byłem na przełomie pory suchej i deszczowej - ale jeszcze nie padało. Tarasy nie były tak malowniczo zalane wodą. Za to mam tony zdjęć Balijczyków w trakcie uroczystości religijnych - dla mnie było to najbardziej fascynujące z przeżyć w czasie podróży - autentyczna i bogata religijność.
    Pozdrawiam
  20. entourager
    entourager (01.05.2012 15:26) +2 + -
    Ładna podróż. Jak wszystko dobrze pójdzie to zahaczę tam na kilka dni. W związku z tym, czy mógłbyś przeforwardować maila z sugestiami dla womanontheway także do mnie? Dzięki i pozdrawiam.
  21. focus36 (30.11.2011 20:37) +2 + -
    Marzy mi sie zeby tam kiedys pojechac...
  22. voyager747
    voyager747 (19.07.2011 23:29) +1 + -
    odpisałem w mailu :)
  23. womanontheway
    womanontheway (03.07.2011 20:05) +2 + -
    jakie miejsca poleciłbyś na 7 dni zwiedzania?
  24. czarmir1
    czarmir1 (26.02.2011 20:16) +2 + -
    Pięknie zdjęciami opowiedziane. Bali jest na mojej liście tym bardziej chętnie obejrzałem te miejsca na Twoich zdjęciach. Pozdrawiam :-))
  25. voyager747
    voyager747 (23.01.2011 18:34) +2 + -
    taak ? serio ? :) to miło :) dzięki
  26. asta_77
    asta_77 (23.01.2011 18:33) +2 + -
    Oj, wiele razy te Twoje zdjęcia oglądałam przed moją podróżą ;)
  27. voyager747
    voyager747 (30.12.2009 23:45) +1 + -
    Jakbym wziął tam lepszy aparat, to by było lepiej. Korfu to ostatnia podróż i zdjęcia lepsze. Jeśli nie byłaś, to jedź bo jest ciekawie, na pewno warto !
  28. voyager747
    voyager747 (21.12.2009 19:08) +2 + -
    Wielkie dzięki, na pewno nie zaszkodzi zobaczyć :)
  29. turysta1310
    turysta1310 (21.12.2009 18:49) +3 + -
    Piękne widoki, no cóż trzeba będzie tu przyjechać. Lecz w przyszłym roku Chiny - 20 dni. Pozdrawiam
  30. voyager747
    voyager747 (10.09.2009 19:55) +3 + -
    Wielkie dzięki :) szkoda, że nie miałem wtedy lepszego aparatu. Zdecydowanie polecam, Bali jest warte odwiedzenia.
  31. sagnes80
    sagnes80 (10.09.2009 19:25) +3 + -
    pięknie tam....może kiedyś... :)
    mam jeszcze sporo zaległości w Twoich albumach, ale z przyjemnością do nich zaglądam i odliczam dni...:)
  32. voyager747
    voyager747 (06.08.2009 0:22) +2 + -
    :)) dzięki, cały czas porządkuję, skończyłem właśnie ZEA :)
  33. dino
    dino (06.08.2009 0:10) +3 + -
    a do Balii już nie dobiegłem, ktoś pierwszy zamoczył nogę :))))
voyager747

voyager747

Sławek
Punkty: 511754