Ajax Loader Ładuję ...

11 +
2015-11-22

Podróż Tallin,Estonia

Opisywane miejsca: Tallin
Typ: Album z opisami

Dwudniowa wycieczka do Tallina, sierpień 2015. Latałem z Warszawy LOTem, leci się ok. godzinę. W Tallinie pogoda była dobra, ok. 18-19 st.C i spory wiatr.

 

  • Tallin,Estonia
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Kadriorg
  • Mewa
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Kadriorg
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Mewy
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Trzy Siostry,Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Ogród japoński
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Autko
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Estonia-„Przerwana linia”
  • Talllin
  • Tallin
  • Tallin
  • Róże
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Lądowanie
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin
  • Tallin

Zaloguj się, aby skomentować tę podróż

Komentarze

  1. voyager747
    voyager747 (03.01.2016 16:49) +1 + -
    dzięki za odwiedziny, miasto warte zobaczenia
  2. snickers1958
    snickers1958 (03.01.2016 15:14) +1 + -
    Super zabawa w tym Tallinie. Dzięki wielkie i pozdrawiam.
  3. voyager747
    voyager747 (27.12.2015 17:08) +1 + -
    Najlepiej odwiedzić wszystkie, dzięki.
  4. koniczyna
    koniczyna (27.12.2015 15:50) +2 + -
    Miasto zachwyca urodą. Nie wiem czy potrafiłabym wybrać między Łotwą a Tallinem.
    Każdy z nich ma swój charakter. Bardzo się podobało.
  5. voyager747
    voyager747 (27.12.2015 10:54) +1 + -
    fajnie, że Ci się spodobało, dzięki
  6. hooltayka
    hooltayka (27.12.2015 10:48) +1 + -
    Bardzo ciekawe i ładne miasto.
    Pozdrawiam-)
  7. voyager747
    voyager747 (16.12.2015 18:51) +1 + -
    dzięki, wylatywałem i wracałem jak u nas było po 33-35 st. C, atm się schłodziłem :)
  8. marger22
    marger22 (16.12.2015 12:52) +3 + -
    Ładne miasto i do tego w taką pogodę wygląda pięknie na Twoich zdjęciach.
  9. voyager747
    voyager747 (14.12.2015 19:34) +2 + -
    Dzięki, niedawno oglądałem Twoje zdjęcia z Tallina
  10. lmichorowski
    lmichorowski (14.12.2015 19:27) +3 + -
    Byłem kilka lat temu i też trafiłem na taką piękną, słoneczną pogodę... Bardzo sympatyczne miasto z fajnym klimatem... Miło było sobie przypomnieć znajome miejsca. Pozdrawiam. :)
  11. voyager747
    voyager747 (05.12.2015 20:26) +3 + -
    dzięki, bardzo fajne miasto,warto odwiedzić
  12. cairos
    cairos (05.12.2015 20:23) +3 + -
    Gratuluję udanej wycieczki.Zdjęcia obejrzałem z przyjemnością.
  13. voyager747
    voyager747 (25.11.2015 21:26) +2 + -
    spoko, pośpiechu nie ma
  14. hooltayka
    hooltayka (24.11.2015 4:02) +3 + -
    Wroce..
    -)
  15. voyager747
    voyager747 (23.11.2015 16:55) +2 + -
    Ja byłem tylko w Tallinie i w Rydze, dzięki.
  16. przedpole
    przedpole (23.11.2015 16:00) +4 + -
    Każda z nadbałtyckich stolic ma swój smak, ale mnie najbardziej do gustu przypadł właśnie Tallin. Pozdrawiam
  17. voyager747
    voyager747 (22.11.2015 18:37) +3 + -
    też tak mi się wydawało
  18. adaola
    adaola (22.11.2015 18:00) +3 + -
    Jest pięknie! Już po miniaturkach widzę,że mi się spodoba:)) Dzięki:)))
voyager747

voyager747

Sławek
Punkty: 511718